27 Mayıs 2016

Olumsuz-Negatif Etkilerden Korunmak İçin Süleyman'ın Mührü Tekniği



Bu teknik gözümüzü kapayarak aşağıda yazılanları içimizden seslendirip, hayalimizde canlandırmayla gerçekleştirilen etkili bir tekniktir:

Allah'ım; Senin iznin ve inayetinle vücudumun ihtiyacı olan yerküre enerjisi kök çakramdan girsin omurga boyunca kalp çakrama yürüsün. Orada patlayarak senin koruyucu ve sağaltıcı yeşil enerjine dönüşsün. Yeşil bir enerji küresi oluşturan bu koruyucu ve sağaltıcı güç en içsel hücrelerimden başlayarak temizleye temizleye ve sağalta sağalta büyüyerek tüm vücut uzayımı kaplasın. 

Allah'ım; Şimdi, yine vücudumun ihtiyacı olan evrensel kozmik enerjiler tepe çakramdan girsin ve omurgamı takip ederek kalp çakrama gelip yeşil enerjiye karışsın. Onu beslesin büyütsün ve güçlendirsin. 


Allah'ım; yine senin iznin ve inayetinle güneşten, vücudumun ihtiyacı olan tüm enerjiler süzülerek gelsin ve göbek çakramdan vücuduma girerek omurgamı takip ederek kalp çakramdaki senin yeşil enerjine karışsın, onu besleyip, büyütsün. 


Küresel, kozmik ve güneşin enerjilerinden oluşan bu muhteşem karışım yeşil bir küre halinde tüm vücudumu içine alsın. Evrenden gelen dairesel bir enerji bütün vücudumu sararak yerkürede devam edip gitsin. Yerküreden çıkan yine dairesel bir enerji vücudumu sararak evrende yoluna devam edip gitsin. 


Ben bu durumda iken yerküreden baş aşağı, ters bir piramit bana doğru yükselip beni içine alsın. Şu anda piramidin içindeyim. Şimdi de düz bir piramit yukarıdan inip taban tabana, beni içine alan piramit’le birleşsin. Ben şimdi, yeşil enerjiler içerisinde taban tabana çakışan biri ters biri düz iki piramidin içindeyim. Üstteki piramidi biraz daha indirip yarım tur çevirerek kilitliyorum. Artık bana hiçbir negatif enerji ulaşamaz. Senin sayende Allah'ım. Hamd olsun sana...

Daha okurken bile korunmaya alındığınızı hissedebilirsiniz. Daha bitmedi. Piramidin iç duvarlarına Ayet-el Kürsi, Felak, Nas gibi duaları yazıp yapıştırdığınızı hayal edebilirsiniz..

-Cemal Bencan-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder